Türkiye Cumhuriyeti

T.C. Karlsruhe Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Randevu Sistemi Hakkinda Önemli Duyuru , 10.04.2017

 

DUYURU

 

Vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da artırılması ve Başkonsolosluğumuzdaki bekleme sürelerinin en aza indirilmesi amacıyla 6 Haziran 2016 tarihinden itibaren tüm konsolosluk hizmetlerinin randevulu sistemle çalışmaya başladığı evvelce duyurulmuştu.

 

Sözkonusu randevulu sistem 6 Haziran 2016 tarihinden itibaren üç aylık bir geçiş süresi içerisinde uygulamaya konulmuş olup, 19 Eylül 2016  tarihinden itibaren vatandaşlarımızın her bir konsolosluk işlemi için randevu alarak Başkonsolosluğumuza gelmeleri gerekmektedir. (Randevu almayan vatandaşlarımızın konsolosluk işlemleri gerçekleştirilemeyecektir. )

 

Başkonsolosluğumuza konsolosluk işlemleri için başvurmak isteyen vatandaşlarımızın ve diğer müracaatçıların sadece internet üzerinden ww.konsolosluk.gov.tr adresinin “randevu” modülünden (https://www.konsolosluk.gov.tr/eKonsolosluk/Sayfalar/Randevu/) alışma günleri içinde (hafta sonu ve resmi tatil günleri hariç) ve 09:00–14:00 saatleri arasında istedikleri gün ve saat için randevu almaları gerekmektedir. Chrome tarayıcısını kullanmanızı tavsiye ederiz.

 

Sistemde Almanya içinde kullanılan gmx.de, t-online.de veya web.de gibi uzantıları bulunan e-posta adreslerinde teknik sorun yaşanabildiğinden, randevu alma işlemlerinde Türkiye içinde kullanılan gmail.com veya hotmail.com uzantılı e-posta hesaplarının tercih edilmesi tavsiye edilmektedir.

 

Türk kökenli Alman vatandaşları kendi T.C. Kimlik numaralarıyla randevu alamadıkları vakit, Türk vatandaşı olan aile bireylerinin T.C. Kimlik numaralarıyla randevu almaları önerilir.

 

Randevulu sistemin verimli ve etkin bir şekilde uygulanabilmesi için tüm vatandaşlarımızın  randevu almaları konusunda azami özen göstermeleri saygıyla duyurulur.



İlgili Dosyalar :

- RANDEVU SİSTEMİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU.docx